KeRiNduAn aBaDi

Wednesday, August 11, 2010

| | |
BiLaKaH LaGI????  



   Kerinduan dijiwa masih tidak dapat dirungkaikan dengan kata-kata...tidak dapat dituntaskan dengan perbuatan....terbayang di benak ini jelmaan diri insan-insan tersayang yang jauh dimata...yang selalu di ingat dalam doa...kerinduan aku tidak terbendung lagi...bermunajatku pada ILLAHI agar ketabahanku ini dapat mengatasinya...wajah insan tersayang menjelma lagi...moga ia sebagai kekuatan dalam meniti hari-hari di sini...tatkala aku merintih sepi lalu bertekad dalam diri menterjemah ayat-ayat dalam hati yang tidak dapat dibendung lagi...lantas aku melepaskan kata-kata itu AKU RINDU KELUARGAKU!!!!segalanya akan terlerai jika aku dapat kembali pulang pada mereka......salam rantauan.....
    
   

0 comments:

Post a Comment